هتل های ساحلی کیش
تور تایلند
تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند
دو شنبه 14 اسفند 1396برچسب:, :: :: نويسنده : azar

هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در خیابان بلیط کیش بهار 97 رودکی جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388 افتتاح شده است و تنها سه دقیقه با اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. ساختمان هتل 3 طبقه است و دارای 72 اتاق می باشد. اتاق های هتل از انواعبلیط کیش تابستان 97 دو تخته و سه تخته هستند که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی، بالکن و صندوق امانات می باشند. رستوران هتل با نام ساینا در طبقه منفی یک قرار بلیط کیش فروردین 97دارد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را برای شما مسافرانتور کیش سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز در لابی قرار گرفته و یک چایخانه سنتی بلیط کیش خرداد 97در محوطه هتل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی،‌تاکسی سرویس، خدمات تور، لاندری، اجاره ماشین و ... اشارهبلیط کیش اردیبهشت 97 کرد.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در میدان ساحلبلیط کیش اردیبهشت 97 جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1390 افتتاح شده و دارای یک ساختمان چهار طبقه می باشد. یکی از مزایای هتل که نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است موقعیت مکانی بلیط کیش تابستان 97این هتل است که به مراکز خرید و تفریحی جزیره بسیار نزدیک می باشد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 15 دقیقه می باشد. در این هتل 67 واحد اقامتی بلیط کیش فروردین 97وجود دارند که شامل اتاق های دو تا پنج تخته می شوند و امکانات یخچال، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد.بلیط کیش خرداد 97 هتل آرامش خدمات ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان برای شما عزیزان انجام می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمات تور، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس و امکاناتبلیط کیش بهار 97 برای معلولین اشاره کرد.

هتل آرامش کیش 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل پالاس کیش

هتل پلاس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در میدان داریوشبلیط کیش فروردین 97 جزیره قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع هم اکنون در مراحل پایانی پروژه است و هنوز افتتاح نشده است. پیش بینی می شود این هتل به یکی از بهترین هتل بلیط کیش خرداد 97های جزیره تبدیل شود و مسافران تور کیش زیادی برای اقامت به آن مراجعه نمایند. از امکانات خاص این هتل که در ساختمان آن تعبیه شده است وجود یک سینما است که آن را از دیگر هتلبلیط کیش بهار 97 های جزیره متمایز ساخته است. ساختمان هتل 15 طبقه می باشد که در بام آن و بالاترین طبقه هتل یک استخر روباز قرار گرفته است. هم چنین واحدهایبلیط کیش اردیبهشت 97 اقامتی این هتل به صورت سوئیت های لوکس می باشد که بسیار عالی طراحی شدهبلیط کیش تابستان 97 اند. 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 989
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تور تایلند , معرفی تور تایلند , بهترین تور تایلند